Vaasan SETA ry

Heli Lehtomäki hallituksen varajäsen

Saija Söderholm hallituksen varajäsen

Yhdistyksen edelliset nimet:

Vaasan Seudun SETA ry, ruotsiksi Vasa Nedjens SETA rf (30.05.1994–18.12.2001)

Vaasan seksuaalinen tasavertaisuus Fenix ry – Vasa sexuellt likaberättigande Fenix rf (12.07.1990–30.05.1994)

Osallistu toimintaan!

Perustietoa

Vuosi 2022 on Vaasan Seta ry:n 50. toimintavuosi. Yhdistyksen tarkoituksena on parantaa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen asemaa toiminta-alueellaan. Yhdistys järjestää seksuaali- ja sukupuolivähemmistöille suunnattuja aktiviteetteja. Vaasan Seta ry:n toiminta-alue kattaa Pohjanmaan maakunnan ja lähialueet, mutta toiminta on keskittynyt Vaasan seudulle.

Vaasan Seta ry:n tiedotusvälineinä toimivat kotisivut, Facebook, Instagram sekä paikallislehdet.

Vaasan Setan toiminnasta vastaa yhdistyksen hallitus. Hallitus ja puheenjohtaja valitaan syyskokouksessa ja hallitukseen voivat hakea kaikki yhdistyksen jäsenet.

Photo by Fredrik Westblom